Hesap oluştur

Alışveriş sepeti

Close

Sepetinde hiç ürün yok.

Popüler Sorular

Covid-19 Sürecindeki Güncellemeler

– Ronkay Butik’ten sipariş vermeye devam edebiliyor muyum; kargom adresime teslim edilir mi?

Evet, Ronkay Butik faaliyetlerine kesintisiz olarak devam etmektedir. Satın aldığınız tüm ürünleri sizlere güvenli bir şekilde ulaştırmak için özverili bir şekilde mesaimize devam ediyoruz. Ülkemizi ve tüm dünyayı yakından ilgilendiren küresel pandemi sürecinde biz de kendi markamıza düşen sorumlulukları yerine getiriyoruz. Ronkay Butik’ten vereceğiniz tüm siparişlerde hijyen kurallarına özen gösteriyoruz. Lojistik merkezimiz sürekli olarak dezenfekte ediliyor. Gönderilerinizi size ulaştırmak için ve geri dönüşlerinize en iyi şekilde dönüş yapabilmek için yoğun bir gayretle çalışıyoruz.


– Sizden aldığım bir ürün ile Covid-19 hastalığının bulaşma riski var mıdır?

Hayır, sitemizden yaptığınız alışverişleriniz ile size herhangi bir virüsün bulaşması mümkün değildir. Covid-19 virüsü ile ilgili önemli sağlık insanlarının açıklamaları da bu yöndedir. Hiçbir virüs cansız bir hücrede 4 saatten uzun bir süre yaşayamaz.

– Bu süreçte verdiğim siparişte gecikme yaşanabilir mi?

Ronkay Butik olarak tüm siparişlerin müşterilerimize en hızlı sürede teslim olması için gece gündüz yoğun bir gayretle çalışıyoruz. Fakat ülkemizdeki elektronik ticaretin Covid-19 sürecinde yoğunlaşması sebebiyle kargo taşımacılığı yapan şirketlerde gerçekleşen yoğunluk teslimat sürelerinin uzamasına sebep olmaktadır. Vermiş olduğunuz siparişi aynı gün içerisinde kargoya teslim etmemize rağmen yaşadığınız bölgedeki kargo şubelerinin yoğunluğu sebebiyle siparişinizin size ulaşmasındaki süre uzayabilmektedir. Sabırlı olmanız ve anlayış göstermenizden dolayı teşekkür ederiz.

– Ürünlerinizin üretim yeri ve hijyen koşulları hakkında bilgi alabilir miyim?

Ürünlerimizin tamamı Türkiye’de üretilmekte olup İstanbul merkez depomuzdan tüm dünyaya dağıtılmaktadır. Tekstil ve hazır giyim ürünlerinin Covid-19 virüsü içerebileceğine dair şu ana kadar bir raporlama olmamakla birlikte depomuzda rutin günlük dezenfektasyon ve sterilizasyon yapılmaktadır. Satın aldığınız ürünleri sizlere hijyen koşullarına uygun olarak ulaştırabilmek için gerekli önlemlerimizi aldık. ronkay.com.tr’ den gönül rahatlığı ile alışveriş yapabilirsiniz. Hassasiyetiniz için çok teşekkür eder; dünyamızın bu zor süreçten en kısa sürede geçmesini dileriz.

– Müşteri Hizmetleri

Küresel pandemi süreci nedeniyle Müşteri Hizmetleri ekibimiz her zamankinden daha yoğun talep alıyor. Ancak size yardımcı olmak ve ihtiyaçlarınızı dinlemek için hizmet vermeye devam ediyoruz. Sıkça sorulan popüler sorularımız ve diğer tüm sorulara buradan ulaşabilirsiniz.

Siparişimi nasıl takip ederim?

Siparişinizin durumunu;

– Üye girişi yaptıktan sonra, ana sayfada sağ üst köşede bulunan hesabım ikonuna tıklayarak; “Siparişlerim" bölümünden,

– Ana sayfada bulunan “Kargom Nerede" butonuna tıklayarak,

-Siparişiniz kargo firmasına teslim edildiğinde size gönderilecek e-posta ve SMS bilgilendirmelerinde yer alan “Kargo Takip Kodu”nuzla birlikte ilgili kargo firmasıyla iletişime geçerek veya websitesini ziyaret ederek,

öğrenebilirsiniz…

Değişim ve İade politika ve prosedürleriniz nelerdir?

Ronkay Butik müşterisiyseniz değerlisiniz çünkü müşterilerimizin memnuniyeti ve beklentileri bizim için önemlidir bu nedenle ücretsiz değişim ve iade güvenceniz bulunmaktadır. Herhangi bir nedenle siparişinizden memnun kalmazsanız, satın aldığınız ürün ya da ürünlerinizi, orijinal ambalajında, kullanılmamış ve etiketleri çıkarılmamış olması koşuluyla teslim aldığınız tarihten itibaren 3 gün içinde değişim ve iade işlemi için geri gönderebilirsiniz.

İade sürecinizi, hesabınıza giriş yaptıktan sonra “İade Taleplerim" alanından ilgili siparişe ulaşarak veya anasayfada bulunan “Kolay İade" sayfamızı ziyaret ederek gerçekleştirebilirsiniz. İade işlemlerinizde bu sayfadan alacağınız iade kodu ile kargonuzu “Sürat Kargo" aracılığıyla ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. Değişim veya iade kargonuzu başka bir kargo firması ile göndermek isterseniz kargo ücretinin sizin tarafınızdan karşılanması gerektiğini unutmayınız.

Kargo & Teslimat

Neden Üyelik Oluşturmalıyım ?

Ronkay Butik sanal mağaza kullanıcı hesabı oluşturmanın bir çok faydası var. Hızlı ve kolay sipariş için bilgilerinizi kaydeder. Ronkay Butik sanal mağazanın sunmuş olduğu özel fırsatlardan yararlanabilirsiniz. Etkinliklerimizden haberdar olabilirsiniz. Sipariş geçmişinize bakabilirsiniz. Tüm teslimat adres bilgilerinizi düzenleyebilirsiniz.

Ronkay Butik sanal mağaza üyeliği ücretli mi ?

Hayır. Ömür boyu ücretsiz bir şekilde üye olabilirsiniz !

Alışveriş

Nasıl sipariş verebilirim?

Aşağıdaki adımları izleyerek kolayca sipariş verebilirsiniz.

1- Ana sayfamızda yer alan son eklenen ürünler dahil, sizin için özenle hazırlanan koleksiyonlara ve ürünlere göz atın.

2- Satın almak istediğiniz ürünleri, uygun bedenleri seçerek ‘Sepete Ekle’ butonuna tıklayın. (Size uygun beden seçimi için ürün detay sayfasındaki ‘Beden Tablosu’ alanından yararlanabilirsiniz.)

3- Ürünleri sepetinize ekledikten sonra, ekranın sağ üst köşesinde yer alan “Sepetim" simgesine tıklayın.

4- Devam etmek için “Güvenle Satın Al” butonuna tıklayın.

5- Kargo adresi alanını detaylı ve doğru bir şekilde doldurun.Tercih ettiğiniz ödeme yöntemini seçin. Gerekli bilgileri doldurarak “Siparişi Tamamla" butonuna tıklayın. İşlem tamam; siparişiniz alınmıştır! Güle güle kullanın 🙂

Sitenizden başka stok var mı?

Satışa sunulabilir ürünlerimizin stoklarının tamamı online mağazamız ile sınırlıdır. Başka bir stok veya mağaza stokları satışa sunulmamaktadır.

Sepetimdeki ürünler tükenir mi?

Sepetinize eklediğiniz ürünler için stok revizesi yapılamamaktadır. Sepetinize eklediğiniz ürünü satın almadığınız sürece tükenme ihtimali bulunmaktadır.
Üste dön